sâmbătă, 4 ianuarie 2020

SUNT DOAR UN TRECATOR UMIL PRIN ACEATĂ LUME

                                                Numele meu de scriitor este Ana Nogard si sunt ca si voi un trecator umil prin aceată  lume ,pe care ar trebui să o respect,să o protejez si să o las celor care vin dupa mine macar la fel ,ca si generatiile viitoare să se poată bucura de ea...
                                              Am atatea să impărtăsesc cu voi ,incăt nici nu stiu cu ce să incep .De ce acum ...? Pentrucă ultimile evenimente petrecute la nivel mondial m-au pus pe gănduri si m-a făcut să mă intreb dacă nu pot contribui si eu cu putin la salvarea acestei planete...Sună pretentios nu-i asa,dar oare uneori nu credeti că este posibil ca din gesturi mărunte să se nască lucruri mari,importante...! 
                                           Am creat acest blog pentru a impartasi cu voi intămplări,dar stiluri de viată,precum si modalităti de a ne schimba modul de a trata unele lucruri,de a depăsi greutăti sau de a ajuta pe altii să meargă mai departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu